4januari

-15° ute idag, och jag har tillbringat större delar av dagen ute, man kan nog undra om jag är frisk =O

 

iaf, i morgon så far jag&Jenny till stan för att se på fotboll mest hela dagen =), det är sunnanå cupen som är på Edda hallen. , Ska vara där till typ kl 17.00, sen ska vi gå till Norrhammarskolan och hämtas upp av Martina och Viccan (a), sen bär det av till Julia (L) Ska ha ett litet försenat födelsedagskalas åt henne med mat, kladdkaka& singstar =D, LÄNGTAR.! Linnea kommer ju såklart också =D

Kommer bli hur kul som helst med er tjejer<3.

 

 

Som ni förstår så kommer jag inte hinna blogga någonting i morgon, men på tisdag så laddar jag upp bilder från kvällen och skriver lite till =)

 

Ska gå och duscha nu &sen se MeanGirls.

 

E.

 


Kommentarer
Postat av: Martina

viccan har typ blivit sjuk så hon kanske inte ska fara imorn =(!!!! men hon lovade att gå o lägga sig tidigt och sova bort sjukdomen!,. jag hoppas verkligen att hon ska följa,. de blir inte lika skoj om vi inte e alla (a) nog för att ni är bra ändå men! =) hoppashoppashoppas hon blir frisk!

2009-01-04 @ 20:17:57
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0