6januari.

Hallåj, idag har jag varit ute på en promenad med Emelie längs älven, kamerorna följde såkart med (A), Men batteriet är slut i kameran så jag kan inte ladda upp bilderna än,. det får bli i morgon =) eller justja, headern är ju en av dagens bilder =D. vart lite sugen på att fixa designen så jag tog den, kommer kanske någon annan senare,. iaf en lite mindre, tvärfixat bara.
Men vad tycks? =D



Eftersom batteriet är slut så får ni från igår vänta med att sno bilderna till i morgon istället xD (L). Jag lovar att dom kommer då =D.



Ska gå och sova nu, Laddar batterierna i både mig och i kameran =D.


Godnatt /E.

Kommentarer
Postat av: Martina

okej,. jag tar åt mig av "ni från igår" så jag ska försöka vänta (a) =P

2009-01-06 @ 23:21:09
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0