=D

Nu har vi kommit hem från våran kusin i Kåge, skulle då mäta oss så att klänningarna blir perfekta, har insett att jag har blivit ungefär 1dm smalare runt midjan =D. känns kul. Sen skulle vi välja färg också, blev en mörkröd (burgundy) ,. kommer garanterat bli väldigt fint.(a)

Efter allt var klart med klänningarna så pratade vi bara allmänt, drack lite te, lekte med Nelly och spelade WiiFit =D..trevligt trevligt.

lånade hem en bok om hur man ska stretcha alla muskler osv, bara för skojs skull, hann inte läsa klart den på plats så. snart kan jag allt om sånt,.. nästan iaf =]

 

Nu ska jag gå upp och se lite OTH, och sen sova så att jag orkar träna i morgon, 11-13.00 . blir nog en morgon promenad före(a)

Kram påalla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0