skola.

Sista lektionen nu, arbetssass . har haft omvårdnad på förmiddagen då vi lärde oss att tvätta varandra i ansiktet och händerna.=) sen hade vi engelska, lagomt spårat då Linnea och Martina skrev hemliga meddelanden om mig. . . Igelkotten-Stig . . !, Men jag gillar dom ändå (L) Sen hade vi gympa då , Började med lite doppboll, stog bara där och rörde mig knappt , rodd i 10 minuter, sen gick jag och körde straffpingis xD Jag& Alicia mot Sandra& Martina,. Jag kan ju säga att jag och Alicia var inte dom bästa =D, vart träffad på vaden rumpan och axeln några gånger HAHAHA, Kiing vi var,. Men förövrigt så har jag nog aldrig skratta så mycket (a), eller kanske på fotbollsavslutningen.. You Know.


Nuså ska jag förhandla med Läraren och se om vi får sluta så vi hinner med 3 bussen =), KRAM


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0