skola.

Klockan är 09.45 och jag är dö hungrig !, En lektion avklarad, lärde oss hur man förflyttar en patient som ligger i sängen. det var ju lagomt kul när man inte fick ha kvar sina kuddar ,.. Ta åt er (a) lite rast och sen arbetspass. Fråga inte vad jag har tänkt jobba med, kanske engelska eller Omvårdnad.
Nu går andra halvan av klassen och gör samma sak som vi gjorde nyss, Hade så kul=D.

TRåååKIGT LIV !
dåvetni.

Martina har hunnit rufsa till mitt hår bara för att hon trodde att jag blev lessen då hon sa att jag var en dålig kund x), hon trodde att det skulle kännas bättre med rufsigt hår (L).

btw,
min mobil har nästan slutat fungera, så om jag inte svarar på sms eller då det ringer så är det ingen total diss =D.
Allmänt tråkigt inlägg, som vanligt :O, börjar inte vara speciellt kul med blogg längre. . =/
Seeya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0