SSK cupen,

Kommer att skriva igen lite nu, var ett tag sen sist och mycket har hänt (L)


I måndags så tog jag och Jenny bussen till stan för att se på sunnanåcupen =) Matcher från 10.00- 17.00 . Vi satt alltså stilla i ca 7 timmar och kollade på fotboll =D. Jag är glad att vi satt kvar hela tiden eftersom jag vann ett par PUMAfotbollsskor för att jag satt där jag satt. =D=D, dom hade alltså satt fast 4st kuvert under 4stolar med ett brev där det stog att man hade vunnit osv =), JAG VANN (L) Jenny är lite avundsjuk på mig men,.. väljer man inte bra platser så kan man inte vinna (a),HahA...
Träffade Alicia där också, duktigtjej =D (a)

Kommentarer
Postat av: Alicia

:]du måste skicka bilderna till mig då jag försöker spela fotboll :P haha

2009-01-07 @ 16:17:40
URL: http://aliciaaustvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0