30/1 - 09

såja, då var den här skolveckan över =), Julia har räknat ut att vi har gått 15 skoldagar efter jullovet., det är jätte lite, fast det är bara 4veckor kvar till sportlovet =D

Dagen har varit helt okej med kompisarna på skolan (L), slutade somsagt var 11.35 idag, då traskade jag och Jenny till Hemmakväll och köpte en film, kom inte ihåg vad den hette men nånting iaf. =) Vi träffade några av våra klasskompisar där också, dom köpte godis i massor , liite sugen blev jag faktiskt =). 

 

vid 16.00 så ska jag och Jenny på vårdcentralen och ta andra sprutan mot livmoderhalscancer,. får vi se hur det går idag=) eftersom dom tar sprutan rätt in i muskeln så kan armen bli lite knäpp, jag kände inte av något förra gången, men vem vet ... Kanske händer det nu.

 

Ikväll så ska jag, Jenny, Mamma &Pappa fara till kusinen i Kåge., dom ska gifta sig i sommar och då ska jag och Jenny vara tärnor =D=D=D, så idag ska vi dit och bestämma klänning och lite sånt (L) 

 


 

Helgens planer ; 

 

Fredag; skola, ta spruta, till kusinen i Kåge. =D

Lördag; Fotbollsträning, se på fotboll, födelsedagsmiddag .

Söndag; ??, inga planer... 

 

Nån kan ju alltid höra av sig om man vill hitta på nåt på söndag, annars blir det bara att sitta vid datorn hela dagen =), som vanligt.

 

 

 

Over and Out ,  KRAM


Kommentarer
Postat av: Mööörten

godis e gott =) synd bara att du inte får äta de =D HAHAAHAH!

prutt o varsego =D

2009-01-30 @ 17:14:07
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0