14Juni

regn regn regn... Hade ju tänkt sola lite mer innan jag börjar jobba, verkar inte fungera så bra.
Det positiva med att det regnar är att man behöver inte känna någon press av att vara ute eller gå en promenad och så. Men det är ganska tråkigt också, jag har ju inget att göra nu .

Det enda som jag måste göra idag är att fara och handla; ost & vattenmelon.
Sen har jag faktiskt varit duktig att rehabträna också, inte rikttigt en hel omgång, tänkte fortsätta snart.

 

Blir nog en tidig natt också, ska ju till stan och jobba imorgon så.  Bussen går 06.50, piggt !!!


Kommentarer
Postat av: Sara

På äldreboende i ursviken skulle ha börjat imorgon men det är typ mötte dom som har kommun halva dagen imorgon så det blir på tisdag jag börja :D

Vars fick du sommarjobb ?

2009-06-14 @ 20:50:35
URL: http://glassbiiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0