19-21Juni

Midsommarafton var verkligen kanon, umgicks med familj och vänner hela dagen och natten. Vi spelade kubb, sjöng singstar, åt mat, cyklade, åt glass osvosv. Som Martina skrev så spårade det en hel del då vi sjöng på singstar men... det är normalt. Maten spårade också ut, fick mat och efterrätter hela tiden, så när kvällen kom så mådde man jätte illa.

Kompisarna sovde över hos oss också, så vi låg ihopträngt 4 stycken i mitt rum, låg väl och pratade till 02.30 ungefär, Julia trodde att hon skulle få somna tidigare, men då kastade vi bara en kudde på hon ♥ Känns lite tomt att det ligger madrasser kvar på mitt rum men inga kopmisar  =(
- Bilder kommer i ett eget inlägg -

 

 

Igår när gästerna hade farit så packade vi in oss i bilen för att fara till farmor&farfar. Där hade dom toppen väder! 
När vi var där så fick vi träffa pappas kusin Mia som bor i London, henne får man inte träffa ofta, minns inte ens sist. Men det var riktigt trevligt =)

 

 

Idag så är det fotbollsdag,. Har just varit och kollat då A-pojkar spelat, klockan 15.00 & 18.00 dömer jag själv och klockan 16.00 så ska jag se när herrarna spelar. Sen ska jag försöka tränga in lite rehabträning efter all fotboll...

 

 

Nu ska jag gå och äta, bilder kommer .
PEACE

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0