24Juni

Seg uppdatering här,. har varken ork eller tid på kvällarna efter jobbet. Men nu tar jag tag i det igen !


Jobbet har varit riktigt bra faktiskt, ibland längtar man lite efter allt folk där... Personalen är jätte trevlig och dom behandlar mig jätte bra. Sen är patienterna lite lustiga också. Jag har jobbat halva tiden nu, så det är bara 1½ vecka kvar. Skönt att ha lite sommarlov också,. iofs så fortsätter jag att jobba just efter det här, 2dagar i veckan på Konsum. Kommer också bli bra tror jag, lite fina pengar den här sommaren =) 

Imorgon så jobbar jag EM, det betyder att jag börjar 11.00 och slutar 17.45.... Men bussen är ju i stan så himla tidigt så jag tänkte börja 30 minuter tidigare och sluta lite tidigare också. Vi ska nämligen till våran stuga och fira morfar som fyller år, har tappat räkningen på hur gammal han blir ( FAiiiiL ). Så då blir det tårta och mat i värmen ( ? ), kanske ett dopp i havet också, vem vet... 

 

Nu ska jag fara till fotbollsplanen och hämta min kompis Julia♥ Hennes lillebror spelar så då passar vi på att vara med varandra !
PEACE


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du måste lära dej :P 86 år blir han :)

2009-06-24 @ 22:12:17
URL: http://lundgrenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0