30Juni

Skrev i förra inlägget att jag skulle ta vara på solen och sola lite i helgen, visst gjorde jag det... lite väl mycket kanske. Har bränt mig på låren, magen, ryggen och axlarna,. WEIII


Nu har jag börjat på min sista ordinarie vecka på jobbet.
Chefen kom idag och frågade om jag ville jobba lite mer, klart man vill. Så jag kommer jobba där i 2 veckor till, 3dagar i veckan =) bara tidiga dagar också, precis som jag önskat !

 

Kusinen från Västerås kommer till oss i Byske nån gång i helgen ( har inte riktigt stor koll ). Då blir det att ägna lite tid åt han, får se vad vi hittar på för skoj ! 
Sen blir det festivalen på fredag !!! Kommer bli superskoj, vet iofs inte än hur många som ska följa än men, det blir bra vilket som!

 

Såja, inget mer att berätta för er idag, skriver sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0