brumbrumbruuuuuum

Tur att det inte var så många ute nu ikväll, jag har nämligen övningskört en stund. Okejdå, så farligt är det inte med att ha mig på vägarna även om ni kanske tror det. Jag körde iaf upp mot Stensjön och sen till Byn och lite in i samhället, till fotbollsplanen och testade lite parkering nere på campinge, tur att det inte var högsäsong x) Fick bara något enstaka motorstopp, men det är kanske tillåtet såhär i början?
Hoppas att vi kommer igång med övningskörningen nu (= Läser ju lite i Nils teoribok också. 



Nu ska jag gå och duscha, fixa matlåda till i morgon och sen se en film på 5an, minns inte vad filmen hette men hon som var med var iaf tjock x)
Sen hoppas jag att jag får en god nattsömn och vaknar pigg och utvilad i morgon klockan 06.00 för att fara till stan och jobba på lasarettet på ortoped avdelningen... TAGGA

 

Over and out / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0