Fredag&Lördag

Fredag: Vaknade kring halv8 för att hinna duscha och göra mig klar till Byskeskolans avslutning som jag skulle på. Skönsång& fina tal var det i kyrkan, sen utanför så var det packat med föräldrar, syskon, kompisar osv.  Trevligt att se allt folk iaf. 

Efter det så for jag hem och slappade i soffan lite, sen for jag och köpte glass och sen la jag mig ute i solen i drygt 2timmar. Hoppas på lite brun färg nu. 

Sen gjorde jag mig iordning för att fara ner till Lanternan och stranden för att jobba på examensfesten, var faktiskt roligare än förväntat. Dragkamp Strandfotboll Beach volleyboll Trampbilsrace Minigolf Skratt.



Lördag: Inte mycket ork den här dagen, därför har jag inte gjort så mycket heller...
Tog det väldigt lungt tills klockan 13.30 ungefär, då for jag till våran samling inför dagens match mot Storuman. Hade med mig systemisen och tog lite kort under matchen, var lite kul faktiskt. Matchen var väl mindre kul, förlust med 0-2. Det börjar inte finnas mycket ork hos mig till att fara på matcherna längre, har börjat tappa suget tror jag...
Menmen, Livet går vidare även om man förlorar en match, ladda om tills på onsdag istället, då far vi till Jörn och spelar mot dom,. då kanske vi kan jobba ihop till en vinst.

 

Nu ska jag gå upp till familjen och äta tårta,. SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0