mot jobbet!!

Först hann jag inte ens skriva efter jag har kommit hem från jobbet,.. nu hinner jag till och med skriva före :O Anledningen är att jag vaknade tidigare än beräknat så.. här sitter jag nu och skriver ihop ett helt värdelöst blogginlägg.


Efter jobbet idag så ska jag till stugan och träffa lite övrig släkt och fira morfar ( precis som jag sa i förra inlägget ),har tagit reda på att han blir 86 år. Det blir förmodligen så att jag sover över i stugan och tar bussen därifrån till jobbet på fredag. Sen stannar jag där under helgen också,. då blir det att sola och bada huur mycket som helst.. ~20°c enligt våran stuggranne, måste bada, måste bada =)

 

Nu ska jag gå och göra mig klar för att fara till bussen. SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0