söndag.

Fullt ös hela dagen,. fick ett tips på att jag skulle slå upp ett tält på fotbollsplanen i helgen eftersom jag skulle lix vara där hela tiden. 

Har ju redan berättat om gårdagens matcher.

Idag så vaknade jag kring 10.30, åt frukost, for och handlade och sen iväg till fotbollsplanen. Flickor 01-02 hade poolspel idag ,. kan inte annat än att skratta då man ser dom minsta spela fotboll. Vissa har kommit fram och berättat om vars dom har ont, endel har frågat när det är deras tur att sparka på bollen, endel är så ärliga i spelet så att det nästan är hemska och resten skriker så fort deras lag rör vid bollen. Det kallas nöje ;) Dom är faktiskt riktigt söta ♥ Dömde som sagt var tre matcher, tog ungefär tre timmar också. Sen for jag och kollade på då pappa dömde ( sista 10 minutrarna ). Hem och åt middag och sen tillbaka för att döma igen,. Kände väl att koncentrationen inte var på topp i slutet, missade endel solklara saker men, det var då inget jag fick skit för, dom skrattade bara =]

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0