Städat.

Jag var jätte duktig igår och städade mitt rum. Plockade bort allt, dammsugade, torkade golv&fönster, dammtorkade, bytte gardiner & renbäddade . Om jag orkar så blir det att röja undan allt på skrivbordet i kväll, annars gör jag det i morgon.

 

Klockan 11.00 idag så följde jag Jonna på hennes första match som domare. Skulle hjälpa henne med tips och så. Efter den matchen för jag hem, åt lunch, och sen for jag tillbaka igen för att döma själv. Jag var inte så peppad på att döma men det gick väl hyfsat även om huvudet inte alltid hängde med.

Imorgon så har jag fyra matcher som jag ska döma, får se om jag orkar allt annars får pappa ta någon av dom.

 

 

 

Bara EN skoldag kvar nu sen SOMMARLOV . 
Längtar efter lite sol, värme och ledighet. 
Saknaden kommer vara stor över att inte träffa kompisarna lika ofta, tur då att många jobbar på landstinget så då kanske man träffar någon medans man jobbar där. ♥

- ( Känns fel med den här bilden då det är sommar men . )

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0