Fredag - helg !

Har inte tagit så mycket tid till att uppdatera här på bloggen, har bara varit stressad och helt slut. Så nu när helgen kommer så kan jag kanske vila upp mig lite och hinna blogga någon gång.

 

Igår på skolan så hade vi en hälsodag. Fick frukost på teknobalder, sen en massa tråkiga tal på lasarettet, tårta och cider också =). Sen hade vi lite 5-kamp och så,. Mitt lag kom sist.. kul ?

 

På omv lektionen idag så hade vi en frågesport om allt om vi har lärt oss under ettan. Efter det så hade vi datakunskap och vi fick veta betyget, VG. Slutade skolan 20över10 och jag kunde ta halv11 bussen hem, Men jag var snäll med Martina idag och stannade med henne på stan. Nu när jag har gjort ett försök till att inte köpa en massa onödiga grejer så får jag köpa åt Jenny istället, 1randig tröja-30kr. Sen har jag hittat en jätte fin klänning som hon ska köpa ( enligt mig ).

 

Får se när jag skriver nästa gång, Kram

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Och varför köpte du inte sen fina klänningen då?

2009-06-05 @ 14:14:13
URL: http://lundgrenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0