10/3 - 09

dagens skoldag har varit toppen, vi har kastat suddludd på varandra, jag fick VG på engelska provet &skidorna ägde allt=D

Jag fick åka på skidor som var 2.08 m x), var lite för långt för mig,. sen så vart jag ner knuffad i snön en gång och åkt lite i backe och skrattat allmänt mycket ! 

 

Nu så är jag iaf hemma för ett tag sen och spelar lite spel på facebook, såsom alla andra i klassen. Mitt djur heter Hans =). Måste igentligen packa med tanke på att jag och mamma tar bussen till Umeå i morgon bitti för förberedelser till operationen som jag ska göra torsdag morgon,. börjar vara lite nervös nu =), blir kanske att fara med tidigare bussen och gå på stan ett tag, eller så tar vi senare bussen och hinner inte det.. men vi får se .

 

Nu ska jag packa och ladda batterierna till morgondagen =D

btw. är borta tom. fredag, sen är jag kanske inte så pigg sen heller så vi får se hur mycket jag uppdaterar på bloggen.


tjiing,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0