12/3 - 09

En liten blogg uppdatering från hotallets dator.


Onsdag;
Tog tidiga bussen till umeå för att få lite extra tid till shopping, hittade faktiskt en tröja på Gina Tricot. Vi åt lunch på Eurasia, buffé med kinamat och pizza=), sen for vi och gjorde ett besök på idrottsmedicin, träffade läkaren där och tog blodprover. sen så for vi på anestesimottagningen (narkosen), och träffade en narkosläkare. Fick göra ett EKG eftersom Skellefteåsjukan finns i familj och släkt, bara en säkerhetsåtgärd. sen hämtade vi ut alla mediciner, 4 stycken totalt, och sen till hotellrummet där vi stannade hela kvällen och såg på Tv.

Torsdag;
Vaknade 06.30 för att ducsha, ta mediciner och gå till aneestesi mottagningen igen, där mötte vi upp en sjuksökerska som hjälpe oss till en början. Då jag hade bytt om så träffade en narkosläkare som tog mig vidare till operationssalen, där fanns all annan personal som skulle hjälpa till med operationen. Hade lämnat min digitalkamera till en av alla och fick delar av operationen dokumenterad på den, så ni får lite bilder sen =).
Efter ca 10 minuter blev jag sövd och vaknade upp 2 timmar efteråt på uppvaket. Sen dess har jag varit väldigt pigg, orkat äta köttbullar och makaroner, pratat i tfn med Lisa och nu sitter jag här =).


Imorgon,Fredag;kl 10.15 ska jag vara på idrottsmedicin för att träffa sjukgymnast & sköterska. dom ska kolla hur det ser ut och ger övrig information om träning och annat.
kl 14.00 åker vi hem med sambulansen och är sedan hemma i Byske =D.


Bilder och lite mer skrivning kommer på söndag, på Lördag är jag upptagen med kalas =D
Ställ gärna frågor till mig om operationen osv, så besvarar jag dom i nästa inlägg .


Saknar alla (L), tjiiing.

Kommentarer
Postat av: juliaooo

Härligt att allt gick bra. har du mkt oni knäet nu?



vi ses på lördag, din present kommer du äälska;) haha!

2009-03-12 @ 20:53:55
URL: http://juliaooo.blogg.se/
Postat av: martina

Vi saknar dig med ! =D skönt att allt har gått bra =)tagga till lördag ? =P

2009-03-12 @ 21:38:17
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0