13/3 - 09

Sitter hemma i soffan nu och är bara allmänt trött och hoppas att alla smärtstillande tabletterna ska börja verka, vi får väl se om det händer nåt. =)
Har gjort ett försök till att träna knät men det gick inte så bra för allt tog så ont, men ska göra ytterligare ett försök senare.


tänkte sluta klaga nu och berätta om morgondagen istället =D, ska få skjuts av min storebror till träningen och ska hälsa på där ett tag,. sen kring 4 tiden så kommer mina kompisar hit, DISNEYKALAS =D, vi ska ha en mussepigg tårta och se en massa disneyfilmer, viktigast är Lejonkungen efterson jag och Jenny inte har sett den =]
sen så blir det bara flumm och skratt hela kvällen =D.


LÄNGTAR (a)




Jag blev utmanad av martina

Instruktioner: Googla ditt namn plus "är" inom citationstecken. Exempel "Elin är". Kopiera de fem första träffarna där meningarna innehåller "Elin är..." och lägg in dem på din blogg. Så här blev det när jag googlade på mitt namn ELIN.

Elin är årets viktklubbare.
Elin är malmös rekordbebis
Elin är 100% laglig
Elin är tillbaka
Elin är less.


Rekordbebis?, är man bebis då man är 17 år? =P
Utmanar dom bästa (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0