15/3 - 09

Kvällen blev hel lyckad igår,. först kom då Julia, Martina& Linnea och åt mat, samtidigt som vi hörde på hockeyn, Linnea var väl inte så brydd men =), sen så gick vi till Lisa för att hämta Lejonkungen eftersom dom andra hade glömt den, jag blev bombarderad med snöbollar eftersom jag var den ända som hade svårt att försvara mig (a), men då vi kom hem och startade filmen så lät det som att en helikopter höll på att bombardera djungeln :O, inte kul, intee kuul.
så vi struntade i den filmen och startade HittaNemo istället =), världens mest klockrena film,.  kommentarerna x)
Sen såg vi på Melodifestivalen också,. Blev ändå rätt så bra tillslut, okej,. låten är väl inte så bra, men jag tror att hon kan gå ganska långt i Eurovision senare. då det var klart så fick folket hämtning, Linnea glömde både sin fiina present ( AIK set med pennor, sudd osv ) &hennes film, Julia glömde 2 hårsnoddar tror jag och både hon och Martina glömde råttorna med mittbena xD. SÖTA!


Under natten så har jag lyckats sparka mig själv på mitt opererade knä, så jag har haft rätt så ont nu, men med alla smärtisar så klarar jag mig =) Igår kväll så klarade jag mig utan att ha ont, det ska jag nog tacka kompisarnaför (a)


Nu på morgonen så har jag hunnit städa bort allt från gårkvällen, nu ska jag äta frukost och sen ska jag plugga, MASSOR!

Lovar att fixa med bilderna sen idag =), tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0