2-8/3 - 09

Har varken haft tid eller ork att uppdatera speciellt mycket på bloggen nu under sportlovet, tänkte därför skriva igen lite nu, dagfördag.


Måndag;
tog bussen till Linnea och spenderade dagen där, var ute och red och sen lekte vi i snön med deras hund Luna. supertrevligt !


Tisdag; Tog bussen till Martina, Linnea kom också =), var ute i pulkabacken i ca 4 timmar och drog oss upp för en lift, träningsvärk dagen efter. supertrevligt !


Onsdag; for till stan med Mamma, Jenny, Nils &Oscar och bowlade ett tag,. det gick väl sådär =) fotbollsträning på kvällen, körde lite bollträning med laget först och övergick till styrketräning för knät sen .


Torsdag; Jag, Jenny och Mamma for till våran stuga och åkte lite skidor på isen,. sen skyndade vi oss hem för jag skulle till tandläkaren, hade mycket fina tänder =).


Fredag; familjen for till Malå och var där hela dagen och åkte slalom,. alla utom jag då, jag hittade åt en familj som vi känner, lånade deras hund och gick ut på en liten promenad, då blev dagen genast bättre =) Martina var också där, men hon var bara med Jenny i backen hela tiden :O men hon är snäll ändå,.


Lördag; fotbollsträning 11 - 13.00, vi var 6 stycken som var där och körde lite styrketräning och tränade oss fina till Beach09, och fotbolls säsongen såklart ;), då det träningsprogrammet var klart så körde jag lite egen styrketräning av knät =), sen for vi och kollade på Frankeloppet, en skidtävling iByske,. sen var det hemmakväll med familjen,. såg Melodifestivalen, Jag och Fredrika kom på hur vi skulle få bort Caroline af Ugglas ,. vi skickar hon till Polen =D,fast bara biljett dit, hem kommer hon aldrig,. smart va?! =D.


Söndag; idag så har familjen varit i Bygdsiljum och åkt slalom,. satt för det mesta i bilen och läste min bok =/, åkte förresten 3 åk, det räåckte gott och väl, kände av lite i knät efter det... skyll mig själv ;).



Vad har alla andra gjort på lovet då? =)
Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0