21/3 - 09



<<Igår så fick jag min födelsedagspresent från mina kompisar,. EN FISK =D, Bodil heter den!, alltså en levande teleskopfisk som står i en skål på köksbänken. Vi får väl se hur länge jag håller den vid liv, men längre än tills på måndag iaf ;)





Har slängt kryckorna delvis nu iaf =D, &har börjat träna ett annat, lite svårare program 3ggr/dag.. Så just nu går allt jätte bra med knät, lite gul och blå på benet men =)

Det borde vara tråkigt att följa hur det går med mitt knä, men jag vet inte vad jag ska skriva om annars.
Har ju ingen möjlighet att gå ut och ta kort,. så.


Träningen vart iaf inställd idag, 3stycken var där., alla är väl ute och festar på fredag kvällarna och är då så bakis så dom inte kan komma, eller så är det bara för att det är styrketräning ?!, kom igen, det är ju minst lika kul =)

Nu ska jag gå ut och sätta mig med mamma och se vad jag hitar på mer, ska kanske läsa på lite till redovisningen som är på måndag. =). tjing<3

Kommentarer
Postat av: Liza

HUUUGOOOO :D

2009-03-22 @ 00:18:33
URL: http://www.liiza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0