2/3 - 09

Idag så har jag och Jenny varit hos Linnea i Bureå =D, Hon mötte upp oss på busstationen och sen började vi traska mot stallet,. då vi kom fram dit så började vi göra iordning hästarna, jag var proffs på det ,. tro mig !? men det är så många snören överallt,. men det löste sig tillslut =), fick iaf börja med att rida en häst som heter Ron, testade mig litegrann men jag gav aldrig upp =), testade att trava lite också, kanske inte min grej riktigt . medans jag red Ron så körde Linnea Joggan med en vagn, Jenny satt brevid, sen bytte jag och Jenny =D. 
Då vi var klara istallet så gick vi hem till Linnea i värmen och gjorde lunch, spagettie och köttfärssås, . sen spelade vi kort i brist på annat att hitta på ; ) hittade på att gå ut en sväng med deras hund Luna, så vi tog med oss en leksak ut och plumsade i djupsnön med henne, var ganska svårt att få tag på henne =), söt var hon iaf.

 

Sen började vi gå mot bussen hem,. blev inte så jätte länge idag, men vi träffas ju imorgon också då vi ska till Martina och vara i pulkabacken =D,.



Hade superkul idag(L).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0