24/3 - 09

Är på skolan nu och har haft redovisning, gick ganska bra,. 
Viccan hade otursdag igår, och det var verkligen otur ! katten sket i hennes säng osv =)


Nu har vi iaf rast ett tag till och sen ska vi jobba med Stroke & TIA, det är typ klassen som ska göra provet sen.
Sen så har vi lunch- fisksymfoni ?!, vad är det?. någon billig fiskmat gissar jag.
Efter lunchen så har vi engelska & sen slutar jag lagomt till att hinna med 13.00 bussen hem=D, dom andra ska till Edda och bada men jag får mig inte dit så jag ska göra teori istället, far hem och gör det då,. sen så utgår arbetspasset som vi har efter den lektionen så =)


Imorgon så utgår Geriatrik lektionerna som vi har på förmiddagen för att Erik är sjukskriven, så då ska vi kolla om det går att ta bort mattelektionen som är före och börjar då 10.30 =D.
Niiiice .

Nu har läraren kommit så jag måste börja jobba. =)
Hörs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0