26/3 - 09

SEENAA !

 

Orken fanns inte igår till att skriva, gick på mitt rum för att se OneThreeHill kl 18.30, somnade före första avsnittet var färdigt, sen väckte mamma mig då det var 15 minuter kvar av andra avsnittet... Då tog jag på mig min pyjamas och såg handboll ett tag men hängde inte med så mycket,. efter ett tag somnade jag igen och sov till 23.15, var vaken i typ 10 minuter sen sov jag resten av natten =), sov tom. lite för länge på morgonen så det blev tajt med tid för att hinna träna =).

Men,. Ny dag, nya möjligheter ( eller nåt sånt )

har haft matteprov idag på skolan, gick väl sådär. men hoppas på mer än G iaf. Direkt efter det provet så skulle vi sitta och lyssna på nåt om palliativ vård, klassen var inte riktigt pigga pådet, endel somnade och endel var bara allmänt less. &hon tyckte att vi var en stökig klass ?!, vi har nog aldrig varit sådär lugna förr  =O

 

efter skolan så gick jag ner på stan med Jenny, Martina &Linnea,. jag lämnade tillbaka mina Jeans-legings ( var inget för mig ), och köpte mig en väska och ett par skor =). blev bara 500 kr + att jag hade presentkort .

Nu sitter jag iaf här hemma och har i tankarna på att gå och träna, måste göras 2 gånger till... 

Sen vill jag ändra designen på min blogg också, blir less ganska fort =). Så jag funderar hur jag vill göra den, funderar på vit och röd, men jag kan inte riktigt sånt här med att ändra allt,.. sowhat.

 

Vihörs, tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0