27/3 -09

♥ 20-27/3 -09 ♥
R.I.P Bobil
Nu så har min lilla firre dött,. hon låg bara upp och ner då jag kom hem. Så lite ledsen är jag kanske, ska iaf köpa en till och se om jag lyckas hålla den vid liv lite längre än 1vecka =), Martina och Viccan sörjer iaf, och Julia tyckte nog att jag var lite dålig x). Men en ny fisk, på tisdag kanske, namnförslaget från M är Bodil Jr. ( ? ) det var faktiskt lite kul att ha en fisk ett tag, men om jag nu inte skulle lyckas med en till fisk så är det nog lika bra att geupp, dom har nog det bättre på djuraffären än hemma hos mig =).  Tack för presenten kompisar, den varade kanske inte så länge men, det är ju tanken som räknas. (a)

Det blev så att vi for hem från datakunskapen idag, alltså med 10.30 bussen =D. känns grymt härligt.
Det blir också så att jag &Jenny far till stan med 14.20 bussen och träffar Martina&Anna där, sen ska vi äta och traska upp till hockeyn. PEPPAAAA ! ! ! . Det roliga är att inträdet kostar inget =). Så det blir inte lika mycket pengar som när stora AIK spelar =D. Nu ska jag gå och städa lite, sen träna, sen fara till staden.
byeee <3

Kommentarer
Postat av: Liza

DU KAN INTE VARA SERIÖS :O EN VECKA ELIN, EN VECKA!!??!?!?!?! :O hahaha stackars bodil-hugo, jag lider med hon-han ;D

2009-03-27 @ 17:49:35
URL: http://www.liiza.devote.se
Postat av: Viktoss

Elin förlåt att jag säger de här men..

så jäkla värdelös xD

puss ;)<3

2009-03-27 @ 21:27:32
URL: http://vicckan.blogg.se/
Postat av: Bea

NÄE OFTA JAG HADE KUNNA TA HENNE SÅ HADE HON ELVA LÄNGRE FÖR JAG HADE LEKT ME HENNE Å MATA HENNE JÄMT! :'(

2009-03-28 @ 16:55:22
URL: http://beajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0