27/3 - 09

Struntade i datakunskapen i går eftersom vi inte hade någon lärare, så vi slutade kl 10.15 =), så vi hann med 10.30 bussen hem. åt lunch, städade, osv. sen tog jag &Jenny 14.20 bussen tillbaka till stan och träffade Martina& Anna där, kring 16.30 kom Martinas andra kompisar Matilda &Jennifer in på stan och då gick vi på Subway och åt., Sen började vi gå mot isladan. Lite hejaramsor på vägen skadar inte x)
Då vi satt på sittläktaren i väntan på att matchen skule börja så börjde några killar som satt ovanför oss att ropa på oss "tjena tjejer" osv, sen sa dom nåt mer men jag hörde inte vad,. dom var faktiskt ganska snygga =].
Sen så gick vi typ 7 varv runt allt under kvällen,. Martina krockade med Martin Lundberg & hon försökte dra in mig i killarna som ropade på oss tidigare x), tur att hon inte riktigt lyckades men (a)
Matchen slutade iaf 2-3 till Solna efter 38sekunder av förlängningen =(, men dom spelade jätte bra .


Många skratt igår (a)
"Det var iaf roligare än disco"

Kommentarer
Postat av: martina

2009-03-28 @ 17:23:28
URL: http://maartinaa.blogg.se/
Postat av: martina

jag krockade med Martin Lundberg !!!!! =O



jag hade skitskoj igår ! hoppas de blir fler gånger =D

btw, han framför oss var riktigt grym på att dansa xD hahah

oja roligare än disco (a)

2009-03-28 @ 17:26:41
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0