4/3 - 09

 < Mamma glänser på bowlingen (a)

 

Idag så har Jag, Jenny, Mamma, Nils och Oscar varit i stan och bowlat =D, gick väl sådär, vann första serien, andra gick åt skogen, 4 eller nåt,. men jag är glad ändå =). efter bowlingen så for vi och handlade mat, sen for vi på solbacken och jag köpte shampoo + Balsam,. sen gick vi på InterSport och Jenny köpte en dundersnygg skidjacka, jag vill ha den också<3, ni kan ju alltid hoppas att hon lägger upp någon bild eller nåt på hennes blogg, då ska jag säga att ni hoppas nog på lite för mycket =), 

 

Nu försöker jag bara fördriva tiden på något sätt i väntan på kvällens träning, 21-22.00, ska träna ännu mera styrka för knät inför operationen =D, försöker göra det varje kväll eftersom rehab tiden kan kortas då, !

8dagar kvar!

 

Nu ska jag hitta på annat, VI SES <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0