24/3 - 09


JAG VILL HA DET HÄR ^^ Var in på sidan www.polywore.com/cgi/app#foo och kollade igenom allt där och gjorde mitt egna lilla kollage,. hade jag hat pengar så det räckte til så hade jag köpt det, vill ha en ny mobiltelefon också, men pengarna?, har 500 kr som jag inte fått än, sen så har jag lite andra pengar också, till mobilen främst, kläderna blir nog svindyrt, är från engelska sidor och allt också =/



Får väljaom jag vill ha sovmorgon i morgon ifrån matte lektionen, då börjar vi 11.00 istället =), matte prov på torsdag så vi får se, är ganska lätt det vi har prov på så . 

Men nu måste jag träna min 3e gång idag , annars duger det inte =), vises <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0