bra eller dålig dag?

Skolan avklarad, bra det iaf. Från skolan direkt på aha, dags för lite teori och körlektion. Teorin(fasA) var jag 4 poäng ifrån att klara den... kul. Körlektionen gick än bättre! Fick veta att jag har blivit mycket bättre nu, så idag har vi kört på mina egna initiativ och inne i stan ! Kändes himla bra faktiskt. Så nu skulle jag få börja köra lite vart JAG vill :)

Nu kanske jag ska skriva lite intressant istället...
Väntar på maten nu, sen ska jag läsa igenom engelska glosorna och sen är det dubbla träningar som gäller för mig - fotboll och fys. Ska följa min granne på första träningen och sen får kanske hon följa mig på min träning efteråt :)


Kommer bli en bra kväll :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0