closer to the truth and further from the sky.

Går delad tur idag på APUn, så jag börjar om på 2½ timmar. Vad ska jag hitta på då?
Satt hos en vårtagare tidigt i morse och jag tittade ut genom köksfönstret och kände bara hur gärna jag ville ut och ta kort, allt var så fint med solen, lite dimma och frost- LOVLEY. 
Så jag skulle allt kunna gå en promenad med kameran .. men då kom mamma på att vi skulle städa (jag har ändå så lite ork till att gå prom så).



Blir nog inget mer bloggande idag, jobbar till 21.30 så. Då kommer jag förmodligen däcka i soffan direkt så varför lova nåt man inte kan hålla?
Men håll utkik, det kan komma en "dagens-lista" :)


Kommentarer
Postat av: martina

jag väntar på den där listan... ;D nu har du bara en halvtimma på dig innan de är försent ! ;)

2009-11-09 @ 23:31:02
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0