when you show me the truth, i'd rather be with you.

En helt vanlig dag på skolan idag, nästan iaf. Träningsvärken har tagit över mig så jag har gått som en skitande groda i havande ställning hela dagen! Och Linnea bara nyper på mina vader :(
Har inte blivit så mycket gjort på lektionerna idag, allmänt flum bara... som vanligt alltså! Skrev även färdigt min dikt om mig själv på svenskan. Martina var inte på svenska lektionen, hon drog till sundsvall istället.. helt spontant bara ;) inte alls, lag resa var det faktiskt! Och när vi hämtade hennes väska som hennes mamma kom med så fick jag en kram av hon :), lite gulligt!




Efter skolan så sprang jag med några kompisar på ICA, dom köpte choklad, jag stog emot.
Sen snabbt till bussen också, härligt att sätta sig på en varm buss! Jag somnade faktiskt.


Trodde att det bara skulle bli jag Jenny& mamma hemma ikväll - FEL. Nils kom hem från Umeå idag, så det blir alla utom pappa hemma. Det blir iaf tacos, IDOL och sömn ikväll :) kul va?!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0