if i could be like that.

På begäran uppdaterar jag nu min blogg, kommer att bli ett väldigt ointressant inlägg så nu är ni förberedda på det iaf :)


FREDAG; var på skolan , hade prov om arbetsmiljö och säkerhet- vill inte veta resultatet på det. Efter skolan följde Martina oss hem för att inte behöva vara ensam hemma och sedan få sig till stan på lördag. Så bussresan hem var väl inte supernormal men ändå bäst! 18.30 så for jag och Jenny på fotbollsavslutning med dam-och herrlaget, martina stannade hemma med övrig familj och hunden. 
Vi kom hem kring halv10, såg lite TV och gick och la oss sen. inte för att svoa utan prata, jag och Martina pratade till 1 någon gång.



LÖRDAG; 3otroligt sega tjejer vaknade, åt frukost och tog bussen till skolan (???), öppet hus dag för alla 9or. Vi hade ergonomi i metodrummen, lyfte upp våran lärare när hon "ramlat", förflyttade varandra med lyften, rullstolsrace i korridorerna osvosv.
tänkte ta 1bussen hem och sen tillbaka för hockey, men snabba impulsiva ändringar av planer så stannade vi i stan i Martinas systers lägenhet, beställde pizza och for sen vidare på hockeyn. - vi talar inte om resultatet



SÖNDAG; Långt ifrån en spännande dag... gick upp på skyltsöndag med familjen. Sen hem och fikade lite julfika, fixade lite julklappar, såg El clásico och sen somnade jag... väcktes av hunden och somnade igen :)



IDAG; Vaknade kring 10tiden, gick ut på promenad med Risto. Sen åt jag lite frukost osv. Och nu har jag hamnat här vid datorn och lyssnar på musik!!
Ska ta bussen till stan senare idag för körlektion, hoppas att det går bra.
Sen hem, äta middag och fotbollsträning :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0