remember me.

Onsdag idag då!


Fick åka med mamma och pappa till stan idag så det blev inte lika stressigt i morse. Blev bombade med papper och uppgifter som vi ska börja göra nu på omv lektionerna... Ganska bra att vi kan börja göra nåt iaf. Slutade 13.10 idag, men jag hade glömt busskortet hemma så jag ville inte betala på bussen så jag väntade med Jenny och Martina på stan till halv4, vi gick på Waynes och fikade - myyyys! 


For direkt från bussen till m&m för att få dagens middag - kroppkakor! Super gott! 
och nu sitter jag här vid datorn, planerna var att kunna skicka en himla massa musik till Martina, men inget fungerar idag. All ny musik som jag har är på Nils dator som är i Umeå och han har inget internet än så jag får vänta på det för att få låtarna... dryygt.


aja, träning 20.00 iaf. Blir fyspass, hoppas på styrka eller box.
SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0