i´ll be there.


Jag insåg tidigare idag att det var ju faktiskt ganska bra att blogga,. det känns som att man får saker sagt utan att behöva säga det. ni förstår!
Lätta på hjärtat liksom - även om det handlar om vardagen.



For alltså till stan idag för att göra lite körkortsteori och sen körlektion.
Klarade fasC - var liksom tvungen nu när Jenny grejade den också, jag är tävlings människa jag vet.
Testade även att göra fordons, mest bara för att se vad den innehöll. Gick ju as dåligt, men då är jag ju ingen mekaniker heller.
Körlektionen gick super!! fick jätte mycket beröm hela tiden och fick veta att jag hade gjort en superbra lektion. Körde hem från stan också som en bonuslektion, gick jätte bra det också.



Kommentarer
Postat av: J

AHAHAHA vadå fas C :(

aja lycka till med körkortet ;D mig lär ni väl få se på vägarna först när ni blivit äldre. fast dock inte med en bil,snarare en rullator :(

2009-12-02 @ 09:45:00
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0