i want to grow older with a girl like you.

Äckliga planer på skolan, omv prov har blivit inplanerade.. Det blir bara mer och mer hela tiden, man ska faktiskt orka med också. Iaf så var skolan hyfsat okej idag, vännerna finns ju och gör allt bättre. Alla utom jag och Martina gick på frasses och åt lunch, vi tänkte på ekonomin så vi stannade och åt på skolan. Fick oss en trevlig pratstund, sen kan man ju inte låta bli att kolla på snygga killar :]


Direkt efter skolan så gick jag med några på körskolan för att testa på fasA, det gick ju inte så jätte bra. Körlektionen som jag hade efter det gick däremot bättre! Lärde mig lite nya grejs så nu är det bara att fara ut och köra här hemma :)
Stannade på stan sen också och hade tänkt köpa julklappar. En var slut den andra hittade jag inte och den tredje ska jag kanske lämna tillbaka, vi får se. Sen testade jag lite klänningar men antingen passade dom inte eller så blev man bara dubbelt så fet i den. Så då blev jag på dåligt humör och gick och köpte mig en mössa och tubsjal till mig själv som tröst. hehehe.


BOOGA - BOOGA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0