jag vet vem jag är när jag är hos dig.

Jag tänkte berätta om dagen i övrigt förutom den där grymma föreläsningen!
Började APUn 08.30 idag, första frågan jag fick var om jag ville jobba mer självständigt idag... JATACK ! Så jag har varit ensam och jobbat nästan hela dagen, blev på nåt sätt väldigt mycket roligare då :) Så nu känns inte den sista veckan så jätte hemsk ändå, vill ju hellre vara på skolan men man kan inte göra så mycket åt det.
Efter lunch så var det social tid med en tant så vi for på Byskes nya café och fikade - hon bjöd!  Sen slutade jag.


Snabbt hem, duscha och sen iväg med bussen till stan... mat på frasses och sen första teorilektionen. Ett steg närmre körkortet!! fick krav om att vi måste testa FasA innan nästa körlektion och övningsköra mycket hemma... Mamma vill inte köra och pappa far till sthlm på fredag, jag är upptagen hela onsdag och torsdag, PRUTT.


Nu är jag iaf hemma på säker mark. Blir återigen en tidig kväll, är man trött så är man.
så, GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0