livet i allmänhet.

Dålig update i helgen, har faktiskt skrivit två långa inlägg men har kommit åt någon knapp så allt försvunnit. Då orkar man inte skriva om dom heller. Men det har ju inte hänt så mycket speciellt, försökt återhämta mig lite och få upp energin lite. Istället har jag bara kännts tröttare, borde kanske agera lite och börja vara ute lite, promenader och så. Men det är inte lockande att gå ut i det här vädret, inte ens ett litet tag. Typ promenader i vinterskor, det är inte så hurtigt. Ska nog gå en liten sväng till min vän Lisa nu bara för att kolla läget med henne♥ Men inte allt för länge, APU imorgon, det är bara att kliva upp 6.00 och börja peppa lite. Känns ändå lite halvkul för den tur som vi förmodligen ska gå imorgon är den som jag har gått mest av alla så då får jag kanske vara själv lite också :)


Dags att gå iväg nu, några 100meters promenad!
Sen lite TV.
Sen sovaaa.

Kommentarer
Postat av: Lisa

nej Elin, gamlE, vän sedan en lång tid tillbaka :D

2009-11-15 @ 22:59:35
URL: http://liiza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0