lonley people.

Gårkvällen var mycket bra. Jag pappa och Jenny for ut en sväng för att övningsköra, men för att få övningsköra så var jag tvungen att städa mitt rum. Var inte mycket att plocka undan men ändå - det är tråkigt. For alltså ut ca en timma (30min var) Jag körde lite runt några kvarter först, och sen hamnade jag på e4an!! det var faktistk meningen. Det var lite spannande faktiskt, mörker, lite halka och sen att bli ömkörd av 2 lastbilar... spännande men kul ;)


Då vi kom hem från körningen så tog vi plats framför TVn, hockeyderby!! Fick besök av grannen också som ville joina oss. AIK- Luleå då. första perioden spelade AIK jätte bra, andra och tredje orkar vi inte prata om.



Dagens APU,.. 8.30- 14.30. Har gjort slutbedömningen idag och fått mycket beröm! Känns lite kul. Nu på EM så ska jag sitta med min handledare på ett "matmöte" i en timma. Kändes inte jättetaggande men det ska göras det också.


EfterAPUn
så ska jag hem och byta lite kläder och sen far jag och Jenny till stan för att fara på körkortsteori, kändes inte heller jätte taggande, men inget val där heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0