mitt i allt så ska man räcka till.

Dagen blev mer lyckad än jag hade tänkt mig. Orkar inte skriva allt som hänt men!
- Hade planer på att köpa julklappar efter skolan, men med alla pengar hemma så går det inte så bra x).



Kvällen har varit fylld av skratt och lite tårar (A)
SKRATT: Jag och pappa såg Cirkus Möller!!! Det går inte att sluta skratta det är så himla sjukt program xD
TÅRAR: Alla Idoler idag som sjöng så himla bra! Kärleks temat var helt klockrent.



Jag älskar mysiga hemmakvällar med familjen, PUSS!


Kommentarer
Postat av: martina

men du älskar inte mysiga hemmakvällar med familjen+ martina ? =(

2009-11-21 @ 17:55:45
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0