skola.

Vaknade äckligt tidigt i morse för att fara på körlektion... 06.45 blev jag upphämtad hemma hos mig och fick sätta mig bakom ratten och köra hela vägen till stan, sen stadstrafik - gick bra :)
Gick snabbt till skolan sen och fick blackout på vilken dag det var, hade ingen aning om lektionen så det är som vanligt tur att det finns klasskamrater!
Åt min frukost på engelskalektionen, drack yoghurten utan att öppna korken... BRA !


Nu har iaf jag, Viccan och Linnea börjat jobba på vårat grupparbete, det går inte så jätte snabbt framåt men. Får nog ta och jobba hemma en hel del också!


FÖRRESTEN!
Rösta här på din favorit i Alladinasken så att den inte byts ut !!!!


Nu ska jag fortsätta vara duktig, SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0