träningsresultat.

Nu vet jag iofs att det finns ungefär 0 själar som bryr sig om hur det gått med min fotbollsträning, jag tänker skriva det ändå :)
Första fotbollsträningen inomhus efter skadan&operationen. Det var ju inomhus som allting hände så jag har kvar det i skallen så psyket var inte på topp från början. Men efter att ha sprungit några varv och kört lite enkel MVuppvärmning så släppte alla tankar, bara jag tror på mig själv så klarar jag det! Kommer träna någon träning då&då med dom tills jag känner gång efter gång att jag klarar allt med knät, inget ont efter eller så.


Snabbt ner i källaren och möts av glada lagkamrater som plockat fram för PUMP! Blev astaggad och tänkte verkligen ge gärnet. men musklerna sviker en :O
Vi tränade vaderna också så jag fasar alla trappor i morgon.. t.ex. då jag ska till Julia imorgon-3trappor upp.... fy f**n säger jag bara.




Nu finns det bara en sak i hela världen som jag är taggad till, att SOVA !


Stor kram till alla som orkade läsa det här, och bryr sig lite (a)♥

Kommentarer
Postat av: juliaooo

Klart du fixar det. Jag har även känslan av att du är såpass smart att du 'slutar' träna om du känner av knäet! Jag tror på dig!!!! :D



haha sov gott, och ha så trevkligt med träningsverken i morgon x)

2009-11-11 @ 22:30:16
URL: http://juliaooo.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Klaart vi bryr oss! Fortsätt att träna så går det lättare nästa gång! Godnatt

2009-11-11 @ 23:19:01
URL: http://lundgrenelin.blogg.se/
Postat av: Johanssonarn

5 trappor och 3 våningar ;P

2009-11-13 @ 15:12:26
URL: http://juljaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0