what if you.

Dagens APU, lite mer än okej ! Jag blev avsläppt utanför en vårdtagare och fick hjälpa henne helt själv, kändes jätte bra. Sen hade jag halvtidsbedömning också- bara beröm, hur dom nu kan beröma mig när jag nästan inte gjort nåt. Sen fick jag prata själv med läraren och hon såg på mig under samtalet att jag inte trivdes, lite kul faktiskt. hehu.
Lite social tid senare, fick fika och gick en liten promenad.




Brorsan har flyttat till Umeå nu också, fick nyckeln i går. Så i morgon far mamma och pappa till han med ett litet flyttlass. Jag har gjort en pannkakssmet så han ska få sig lite mat också (vi ska självklart grädda pannkakan också)!
Så nu är vi bara 4stycken vid matbordet och i soffan på lördagkvällarna (lite större plats).


Godnatt NU !
- Lite övertrött kanske, men det är så mitt liv är just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0