tro på varann.

Skolan idag har varit helt okej. Fick tillbaka engelska uppsatsen idag, G+ till mig. Lite halvnöjd faktiskt. Sen har vi bara haft omv lektioner, egen uppsats om stress. Fullt med planering idag med vännerna om när vi ska träffas och göra nåt kul, blev ganska många gånger inplanerat.
Efter skolan så for jag och knäckte till ryggen, var verkligen behövligt! Nu har jag däremot ont för att han knäckte och masserade så hårt. Men det ska nog gå över. När jag var färdig där så gick jag till Jenny och Linnea som satt i en busskur och pratade, sen kom Martina också!<3



Tänkte bara uppmärksamma om att vårat vardagsrum ser utt som ett äckligt bombnedslag! Vi ska tapetsera om så det slipas väggar förfullt. Mamma kom till dörren alldeles grön om armarna och i ansiktet- gröna tapeter. Hon tror säkert att hon är som Hulken för hon skrek lite konstigt och försökte skrämma oss ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0