update.

Har just fått påpekningar om uppdateringen här på bloggen. Antingen händer det så mycket att jag inte har tid att skriva, eller så händer det så lite att det inte är värt att skriva.

Kan berätta lite om hur lovet har sett ut hittils och hur det kommer fortsätta :)



Lördag:
iofs fortfarande bara helg, lovet börjar ju på måndag... Men i lördags så jobbade jag från8.30 till 14.00. Sen fick jag sluta för att dom inte hade något som jag kunde göra - kul?
Kvällen tillbringades bara framför TVn

Söndag: Slappdag hela dagen -förutom en kort springtur.

Måndag: For till F&F med Jenny och Martina! Vi hade en upptäcksfärd i skogen, J & M hittade t.ex. en sten som dom undersökte ett tag. Sen körde vi lite fyrhjuling och sen bara allmänt slapp fortsättning. Jag drabbades av hemsk hosta som fortfarande sitter i. Kanske feber också, testade aldrig när jag var där men när jag kom hem hade jag lite feber men var betydligt piggare.

Tisdag: For hem från F&F kring 2 tiden. Somnade i soffan direkt då jag kom hem - lite feber som sagt var. Sen lyssnade jag bara på AIKs seger på datorn :D !! SÅ HIMLA NAJS !!
Sen missbrukade jag isbitar kändes det som, men jag var kokhet i munnen så vad gör man inte ;)

Onsdag (idag): Dagen började med sovmorgon! Har inga speciella planer för dagen, kanske bara piggna till osv. Funderar på att slösa pengar på mobilen och fylla på med pengar, det behövs snart och nu får man 40 kronor extra också :) får se.
Ska hoppa över träningen ikväll. Hoppas att dom ska köra typ aerobic, då missar jag inget roligt iaf.

Torsdag: Fredrika kommer hit till norr och Lisa kommer hem från sthlm- blir nog att hitta på nåt med dom. Måste bara se till att vara något så när frisk för att få fara till Umeå på Fredag.

Fredag: Shopping i Umeå med VÄNNERNA <3
Tidig start på dagen men det är det värt, måste som sagt var bli frisk till dess- längtar till tuuusen!

Lördag: Kanske hockey. Annars inga planer- öppen för förslag ;)

Söndag: Inga planer - öppen för förslag ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0