en grå sten.

Igår var det kvällsöppet på stan, så alla butiker hade öppet till 21.00. Spenderade kvällen där med Martina <3
Vi började kvällen i sandras lägenhet, vi såg en massa björnGustafsson på youtube och sen gjorde vi middag och dansade lite tauron-dans ;)
Väl nere på stan så blev det ingen stor shopping precis,  det var så mycket folk så man orkade knappt anstränga sig- fick med mig ett flexibelt stativ till kameran iaf!! sen fick jag umgås lite med Martina också!!, efter det så for vi tillbaka till sandras lägenhet där hon och Joakim redan var, vi såg på lite IDOL och skrattade lite.



Idag har jag jobbat 7-14 på APUn, har varit alldeles för trött för att orka nåt, men.
Nu ska jag ta och anstränga mig till att skriva klart dom uppgifter som ska lämnas in imorgon. En recension om en pjäs som jag knappt minns x) Sen lite renskrivning och ändringar i novellen. 

Sen ikväll är det öppet extra länge på sport affären och inredes affären, så jag ska se om jag hittar nåt kul =)


Kommentarer
Postat av: martina

TACK för en underbar kväll <3 =)

2009-10-01 @ 16:37:14
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0