fredaaaags myys.

Tänkte kort sammanfatta dagen på skolan. 3 gubbar från Djurås (?) ringde till martina och frågade om det var Svensson,.. -sen ringde vi till Martinas kompis och kallade han Ninja!, sen ringde vi upp och bad om ursäkt, och frågade lite om poesitips... Miljön tyckte han att vi skulle skriva om, ska fundara på det valet.

Samhällskunskapen spårade lite för mig och Martina,. övriga klassen (inte dom andra4) verkade bara sura för att vi hade lite kul och dom inte fick vara med...


Efter skolan så gick jag och Jenny till körskolan (igen) för att hämta teoriböcker till mig. Hon i receptionen kände till och med igen oss... pinsamt.

Sen gick vi till busstationen med Linnea och Julia och stog där och pratade ett tag innan allas bussar kom och for,.
 Härlig dag !



Nu har jag just slängt i mig dagens middag - Flygande jakob. Och nui väntas lite filmtajm med syskonen. Vi har valt SNÖVIT av alla filmer. Man måste ju faktiskt få känna sig som ett barn igen.
Sen IDOOOOL.
Sen GOOODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0