GÖTT MOS

Toppen helg hos Martinaa!
Fick skjuts dit och hämtade upp Viccan och Julia påvägen. Sen så började husvagnslivet för oss. Fixade glass, godis, chips, dricka ( fett-jag vet! ) och film och tog plats i husvagnen och kvällen hade bara börjat. Lite hemsk humor/fantasi ett tag.
Vi han bli livrädda några gånger också; Radion startade utan att vi var med på det, senskrämde jag och Martina dom andra! synd bara att kameran var där inne och vi var på utsidan, hade velat få kort på deras miner x)

Viccan for hem senare under kvällen - lite trist faktiskt!
Men vi fortsatte ha kul ändå.


Kring 2tiden började vi bädda och så - Jenny och Julia somnade direkt och jag och Martina tog kort och drog roliga skämt (tro mig) till halv4 !!! Var ganska lockande att slänga oss på dom andra när dom sov och väcka dom igen men vi tänkte vara snälla!



- köp nå vykort! köp nå vykort! köp nå vykort! köp nå vykort!
BAJSAPA.

GÖTT MOOS & tack för en underbar helg !
Ni är dunderunderbara<3


Saknade dig Linnea


Kommentarer
Postat av: Linnea

Gullungar :) men nästa gång dååååni! <3

2009-10-18 @ 19:02:48
URL: http://hurtbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0