hoppas och tro.

Mjaaau!
Har inte mycket att skriva här.. Ska se om jag får ihop något läsvärt.

Skolan idag behöver vi inte prata om,. engelska prov och stressredovisning. Blir nog inte underkänd på någon av dom grejerna men.
Jag är dyngtrött och tvekar på att jag kommer orka se idol men jag måste kämpa för att få se Erik, Rabih och Erika sjunga. Jag har köpt sånna här raka ostkrokar som jag ska äta ikväll också- FETT
Sen kan jag berätta att jag ska pallra mig upp imorgon för att jobba.. 08.30-15.30, jag orkar inteeeee.
Nu ska jag börja fundera på hur planerna för lovet kommer att se ut, hade tänkt mig att kunna vila upp sig nu under lovet men jag tvekar på att jag hinner, vi får se.


Oj så intressant, jag måste nog läsa det igen x(
SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0